YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 17 June 2012

my superkurakura is awesome

                                 Asalammmualaikum , jyeahh , my superstalker blog :) *ade orang stalker kea -,-" err abaikan, HAHA, btw harinih tajuk blog aku simple kan , tak menusuk otak korang kan, :) , keyh now 18 haribulan kan , ahh , lupa tarikh maklumlha, harinih kami buat hari ponteng sedunia, kan my deardear crush ;)
so today is my awesome day *apalah english aku nih , oh whatever -,- kesah mak , HAHA
so samalam keyh semalam, 17062012 , huh semalam ahh , kitorang urmm, apa tuh nak cakap bahasa omputeh , coppie,apa cooppy ,copllee, copper, ohh couple huh couple, HAHAH , maaflhaa tershasul tadi , HAHA , so , aku nak story kat korang niey , semalam kan , aku dengan dia , adalah text ahh kan, so dia suruh lhaa, bagy aku punya apa yang suka and ta suka , so penat aku type pastuh shitt betol taa leyh antar , memang macam nak bunuhh jea, fone tuh, kesian crush aku tunggu , jahat betol fone akku, pastuh memang chun ahh tambah sekali aku tido , HAHA , lagy ah lama dia tunggu siap tulis text lagy , punya macam essay , panjang gila, HAHA , sayang aku ahh tuh , *perasaan japp :P korang jangan nak jelles sangad keyh , dia aku punya sorang , and eyzzane kamal , kau fikir kau sorang je ade DEAR CRUSH aku pon ade lha :P , HAHA
btw kitorang dah lama kawan, and dia kawan yang baik :'/ , memahami *memahami kea, aku jea paham dia, HAHA , AHH WHATEVER , ceyhh act aku segan kowt dengan EX dia, dah kitorang member an , so memang segan ahh , aliff ahh niey, HAHA, keyh , memang aku mengaku , aku sayang biey aku sorang niey kan, yang banyak songehh gila, HAHA , dia kelakar seyh , cepat panic gila, aku baru taa balas text 3 minit , dah call semua, btw best ,ade jugak yang care kan, HAHA, bieybiey apalhaa,biey nih , cepat sangad panic, gelabah gila, HAHA , perbuatan yang aku suka, act kalau kenekan dia lagy best , shock jea, dia layan , HAHA, sorrey bie harituh kenekan biey , maafkan saya :D , aku suka dia tulis text pepanjang macam eesay , kelakar bila baca, bila dia start jiwang mula ahh , "awak bagaikan bulan yang terang kan gelap, dan saya bintang yang menemani awak" ohh biey , jiwang nya , kau, HAHA, siap mengaku , dia lha bunga yang mekar yang cantek , adoii biey , kuat berangan gila biey aku sorang niey kan , HAHA , tak pea, dia kuat berangan pon , aku sayang ;* keyh :)



                                     

No comments:

Post a Comment