YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 21 August 2012

Eidulfitri :D

                                                                           HAIII , selamat hari raya aidilfitri maafzahir dan batin kepada semua sweet readers kat sini , aku nak minta maaf if ada salah silap , salah tegur , or salah apa apa kat korang semua keyh , papehal nak duet raya kea , nak rasa masakan aku kea *sejak bila aku tahu masak -,- HAHA , no lhaa mak aku masak kea datang jea ahh rumah , kat rumah aku kau jangan tunggu open house sebab hehari aku open house kat rumah aku , HAHA :D So ape ape jea ahh , malas nakk story pepanjang , btw ni aku ada upload gambar family aku , family belah bapak aku and mak aku , well bangga jadi kassim grandson kan :D kau ado :)P

        





































                             

No comments:

Post a Comment