YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 3 January 2013

Taman Shah Alam

       HAIIIIIIII ! ASSALAMMUALAIKUM semua kepada pembaca setia blog  --" tapi ada kea yang baca blog aku , ahh abaikan keyh , apa yang pasti aku nak type sebab errrrr , aku punya suka ahh , HAHA btw HAPPY NEW YEARS FOR ALL rakyat malaysia , beta di sini sihat sahaja , anda bagaimana ;) HAHA *bangga jadi raja tak berdaulat pulak * HAHA malam tadi pesta bunga api kan kan korang tahu tak aku sambut dekat mana ;) kalau korang pandai cuba lah teka , HAHA apaa ? tak tahu teka ? okayh okayh , sebenarnya aku sambut dengan aliff ahh dekat beranda rumah dia , lawak keyh , time skype ahh dia pergi bawak lappy dia pergi beranda rumah dia tengok bunga api , aku ingat dia nak bawak lappy pergi mana ahh tadi , HAHA tapi best jugak apa , walaupun duduk jauh tapi kitorang boleh sambut sesama , korang ada ;) HAHA lepastuh sambung skype balik , first time tengok DANIAL a.k.a DANIAL POPO , adik aliff , ahh dia punya mulut senyapp jea macam abang dia , HAHA lepastuh boleh pulak dia kutuk kutuk aku , kurang asam betul , HAHA tapi dia comel , rambut dia barbie doll weyh , korang ada , HAHA best jugak cakap dengan dia , tapi dia kelakar sikit ahh , suara dia macam perempuan macam abang dia jugak GEGURLL youuuuu , HAHA XD okayh okayh , sudah cukup sudah ahh tuh dok mengutuk aliff , korang ni tak baik tau , HAHA btw harinih aku nak story pasal aku berjalan , huhh hari yang best harinih ahh , kitorang jalan kaki tawaf satu shah alam , kalakar weyhh , siap bolehh kutuk kutuk orang lagi , HAHA

Btw sebenarnya nak pergi dengan makcik aku jhaa , tapi apa boleh buat tak muat , so mak aku ajak ah bapak aku , aku dengan makcik aku , lepastuh amik kakak kakak mak aku yang lain , then pepagi pukul 10 lebih aku dah samapi ICT , langsung tak dea orang , aku dah pelik dah , HAHA rupanya baru ingat , new years malam tadi bukan paginya , HAHA XD then mak aku ajak ah pergi taman shah alam main dekat sana , bapak bosan ahh , aku dah besar kot 17 tahun weyh , takkan nak main taman , buat malu nenek aku jhaa xD pastuh aku ajak ah adik aku and adik sedara aku lagi 2 orang pergi berjalan dekat kompleks klang dengan pusing pusing dekat taman tuh , kau bayangkan ehh , aku ikut bebudak tuh macam apa jhaa , ada dia ajak aku , kacau orang tengah date dekat taman tuhh , siap kekutuk lagi , HAHAH XD orang tuh nak date pun tak senang , ye'ah kitorang duduk depan orang nak date tuh pastuh bising , HAHA XD dah ah bising boleh pulak kutuk depan orang nyaa , bertapa malunya aku ikut diorang , HAHA XD tapi okayh ahh , best gila kot , jalan dengan diorang :)


                                        


































             

No comments:

Post a Comment