YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 9 September 2012

Go to Abah Idris Home :D

                                 ASSALAMUALAIKUM kepada cikgu cikgu , pelajar pelajar , kanak kanak , anak anak , yang terberanak sekali pun saya memberi salam , HAHA :) harinih saya ingin bercerita tentang pergi ke rumah Abah Idris saya *pahal aku cakap macam nihh , anehh , HAHA , abaikann oke :D Harinih 9 september kan kan , huh kitorang setengah kelas 4p2 mengunjungi rumah cikgu idris A.K.A abah idris kitorang dekat klang beralamat sungai pinang dalam , depan kepporr , HAHA , tibai jea ahh sebenarnya aku tak tahu kat mana jalanya , HAHA xD pahal aku merepekk jhaa nihh  , dah dah aku nak story nihh , HAHA * nampakk tak muka bangga aku nihh , HAHA xD

                             Okaeyh . aku pepagi tadi bosan gilaa , mak aku pulakk pergi rumah nenek aku ada kenduri kawin , ahh aku malas nak pergi bukan penting pon , HAHA , tapi gara gara tak pergi perut aku dahh menari style gangnam dah nihh , HAHA xD sekali tuh aku dok lepak kat bilik online sekali tuh abang sedara aku kata ina call , aku pon jawap ahh , dia kata suruh siap nak pergi rumah cikgu idris , aku dengan semangat pun pergi ahh siap , harinih aku dengan ina bertemakan baju jubah , aku punya jubah dahh street hitam , habiss dah macam orang nak berkabung , HAHA xD time tuh pukul 2 . 27 ina datang rumah aku , menunggu diorang taa tiba tiba , bapakk make up aku caerr sudahh , HAHA xD aku dengan ina tunggu dari pukul 2 sampaii ahh pukul 4 setengahh , bapakk gilaa lama , memang aku suka jadi tunggul kayu dok menungu diorang pun , grrr  , marahh nihh * nampak tak nampak tak muka marah aku nihh , garang kan , HAHA xD  aku tunggu diorang siap buat video 5 DAY MC & GANGNAM STYLE dahh , bapakk lawakk kitorang menarii , ina punya kerja ahh , ni bodoh bodoh jhaa , HAHA xD
   
                             Sekali tengah gelak gelak eliya call aku , suruh tunggu kat busstop aku pun dengan ina pergi ahh kat bustop tuhh , grrr ingat dah sampai rupanyaa tak sampai lagi , preghh menyetan pulakk semuanyaa , geram pulakk aku tunggu , siapp bergambar habis pon tak datang jugakk , eee rassa nak tarikk jha tudung diorang , =,= dah tuh aku tunggu punya tunggu , sekali mimi dengan abang dia sampai , ada kea dia nak suruh aku naik , kereta dah lahh full , padat tambah berat lagi  , malu ahh nak sesempit ada abang mimi lagi , ishh malu ahh , HAHA xD *Sejakk bila tahh aku tahu malu , werkk :P HAHA , sekali tuh aku call mek suruh amik , sekali mek datang amikkau , full jugakk , wallaweyh janji lain cerita lain , keling gilaa , aku dengan ina dah pening , nak naik mana satu nih , sekali tuh aku amikk ahh keputusan naik kereta mek , taa malu ahh sangat ,  dari naik dengan abang mimi , HAHA xD  sekali tuh sampai ah rumah cikgu idris , bapakk besarr rumah dia 3 tingkat , padahal cikgu pergi sekolah naik motor yamaha sport , yang asap kepul kepul tuh  siap helmet tade visor lagy , amikk kau sekali rumah 3 tingkat, mustahill , ish ish , HAHA xD


                  Aku dengan bebudak nyahh dahh menjelahjah satu rumah cikgu , siapp ada kolam renang dia yang bole buat main bola tampar , bapakk bestt , ada padang bola , kebun buah , alahaii bestnyaa rumah aku kalau gitu , HAHA xD Siap main piano lagi , siap gaduhh tekan itu lah ini lahh , alahai 4p2 nihh , memacam ahh , HAHA xD sekali tuh cikgu panggil suruh makan kitorang pun dengan perut dahh macamm apaa , serbu ahh , HAHA , kenyanggg sudahh :D pastuh duduk lepakk kejapp , kitorang pun dengan manjanyaa , cikguu nakk balikkk , sekali cikgu kata saya hantar , cakap dengan ayah kamu , yeahhhh , mukaa happy nak ampus dahh , HAHA then snap snnap gambar reramai , salam ahh cikgu so dapatt ahh duet raya 5 ringgit , thankyouuu abahh , kami sayang abah :D sweet kan sweet kan , HAHA xD Then cikgu naik kereta inova kitorang pulakk 12 orang , mana muat , so cikgu kata , 10 naik cikgu , yang dua tinggal , alahh nak abahhh hantar , sedihh pulakk aku dengan ina yang tinggal , nasibb ada umi fatimah A.K.A isteri cikgu hantar kitorang balik naik kereta honda civik dia pulakk , wrghh bestt ahh kitorang macam MEM , tak payah sesempit macam diorang , HAHA , bapakk  laju umi bawakkkk , aku dengan ina , hati masing asing dahh kecutt jhaa , HAHA xD Sekali siap sampai lahh kerumahh , dengan selamat , sekali tuhh , tah macam mana tah , umi nak pusing , terlanggar kayu , wrghhh muka umi dahh sedihh jhaa , kereta dia calarrr , tapi tak pe , abah kaya , bole repair , HAHAH xD So dahh ahh , habiss dahh , kau nak suruh aku cerita panjang Mana , HAHA , btw ni gambar yang kitorang amikk tadi :D
































                           

No comments:

Post a Comment