YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 12 September 2012

This is call friendship forever :D

                                                             Haiii :D Assalamualaikum ^^v harinih kita nak cerita pasal err , bak kata omputih tuh apaa prengg kea friend , arghh whatever ahh , HAHA xD *gedikkan gedik kan , ehh kesahh pulakk aku , blog aku , sukati ahh , sapa suruh baca kan , karang aku baling pakai tong gass ni karang , dont tell me why dear , HAHA xD apaaa aku merapu nihh , ershh mulutt , takk baik betull , heee soryy ^^v HAHA okeyh , sebenarnyaaa aku just nak story jeaa , pasal kawan aku yang gila gila nih jeaa  , tapii kan segilagila diorang pun aku sayang gila okeyh , *nak jugak gila tuh , ohh mesty ahh , HAHA , dimulakan dengan kawan aku , kawan aku ramai tapi nihh , yang aku cerita stock yang aku ada gambar jea ahh , sorry guys , Hee ^^v tuh ahh nak aku cerita pasalll korang , bebanyakk ahh , bergambar dengan aku , weeeeeeeeeee :D okayh ni gambar  my dear bestfriend and seterusnyahh :)





                               
                                                    Noor Akalili Binti Jamaluddin ( LILI )


                                             Nurul Atiqah Binti Amar ( Yun | yunam hair care )


NurAddawiyah Binti Zamri ( Mek )


                                              Noor Ezzane Binti Kamal ( E'en | Master chef )


                        Raja Nurjannah Binti Raja Hasreen ( Raje | Mokk or you'all can call akak bunceet ;)  )

                                   
                                                  Eyyra Rahmat ( Akak panas | Minah Key Ell )



                                         Nazatul Azuwa Binti Razali ( Wawa | Akak Bidin )


                                                Eliya Syazwa      ( EL | Eliya | kechik | kelapa )


                                             Natasya Amirah Binti Razali ( Tasha | lesen memandu )

                               
                                  Nor Safarina Sahli ( Ena | Akak Pengawas or we call  " penganass " )

                   

No comments:

Post a Comment