YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 24 October 2012

Holiday kea :o

                                                     ASALAMMUALAIKUM :)                                                                                                        
Hellow , yeoolow sunflowers *baling tomato* okayh okayh balingg lahhh , aku tahu lah aku bukan pengacara terkenal , mahupun terhebat aku hanya manusia biasa yang tak sempurna *kesat air mata* HAHA harinih bosan sangad , rasa rasa cuti nih tak seronokk gila , tuh yang aku dengan ezzane nak ambil keputusan untuk berkerja , wheeky wheeky nak gaji jea sebenarnya , kerjanya tak nak pun *opss, tutup mulut* HAHA , btw exam aku tak habis lagi , 3 minggu pula :'( sedangkan pmr pun seminggu and dua minggu *sadlife right* apa pun aku kene kuatkan semanggat , jyeahh majukan sukan untuk negara bak kata aliff *tapi kejap apa masalah sukan dengan exam aku -,- * HAHA and aku rasa aku dah tersasulll habiss untuk post nihh -,- okayh sebenarnya aku nak story about my holiday -,- holiday kea -,- ahh pun bolehh ahhh :D kalau budak kelas aku semua gelakkan bila aku kata aku holiday main lumpuh dekat pantai remis , mana tak nya holiday aku hanya memakan masa 30 minit pjalanan , btw tuh jea aku mampu *kesatt air mata* HAHA ni semua idea makcik makcik and segala makcik aku , ahh diorang ahh nih nak berkelah sangad kat pantai remis tuh , dah ahh lopek , airnya tade , arghhhh spoil gila kot tempat tuh -,- HAHA  pepagi lagi aku dah sampai sana , alahh macam jauh nak pergi kene cecepat , ni mak aku ahh gembira sakan nak pergi sana , whuuu tapi sampai sana best jugak bila dapat main lumpuhh , eee aku memang suka kalau bab main lumpuhh , lembik lembikk , harituh aku tersalah pijakk amikk kau , termasuk dalam kira kira 3km jugakk ahh dalamnya *ye ye jea aku nihh* HAHA xD then lepas tuh boleh pulak mandi kat air kotor kat sana , eyuckkk adik adik sedara aku ahh nih , tak tahu kotor pakai tibaii jeaaa , and lepastuh nak balik ahh , gilaaa geli lumpuhh dah melekat kat kaki , habis kotor baju aku , arghhh tak peaa baju yang kotor boleh dicuci hati yang murni sukar dicari , HAHAHAHAHAHA xD *sweet kan ayat aku*
















No comments:

Post a Comment