YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 4 November 2012

✿ Second Date with him ✿

                              Assalamualaikum :D  Haiiiii *lambaii tangan* wahhh dah lama tak update , rindu pulakk kita dekat awakk sayang :* btw penat lah harinih , yelah exam sejarah susahh sangad , ouhh cikgu asmah garenty marahh gila , dah ahh dia suka memerli jyeahh macam anak murid dia :'( HAHA lagi berapa hari lagi nak raya haji , whee tak sabarr rasanya nak tengok lembu korban tapi arghh sapa nak teman aku tengok , selalu abang sedara aku now dia pegy haji tade ahh gang naik motor reramaii , HAHA err dahh tersasul jauhh aku merentas nihh , apakata kita tengok balikk tajuk kita harinihh , jyeahh second date , maklum ahh kitorang bukan macam korang , jumpa hehari kan , tapii duduk jauhh best what , kalau duduk dekat dekat kita tak ada perasaan rindu seseorang kan ;) HAHA *bapakk jiwang aku harinihh , maklumlahh kawan baik aku sendiri pun jiwang , tak salah kalau nak mewarisikan , HAHA xD * okayh sebenarnya dari harituh nak meet tapi tuh lah , masa tak mengizinkan aku jumpa dia TAPI sabtu 20 oktober 2012 aku jumpa dia , wheee bertapa gembiranya , HAHA xD






                               Storynya bermula disini , aku bergerak ke klang bersama adik aku , imran , kimmy , idlan , adlin and tuh jea ahh , so aku sorang kau tak rasa pelikk kea , semua pandang , ahh peduli pulak aku , adik aku jea kot dengan kekawan dia , bukan orang lain , then adik aku dengan aku dah siap , tunggu punya tunggu , lahhhh kimmy , adik , abang lambat gila siap kalah aku , HAHA then kitorang gerak ahh naik bas so dalam perjalanan tuh kitorang memekak jea ahh , bahan adikk sebab dia selalu becok cerita pasal awek dia now tak , kenapa awek dia hilang ehh , HAHA xD Dahh tuh tak sampai beberapa minit aliff call kata dia dah sampai ktm subang bapakk cepat kitorang lambat lagi kot , sekali tuh dah sampai ktm  , budak budaknya suruh belikan tiket sekali tuhh , aku bagi 8 ringgit so dapat 4 tiket , ni dapat 3 jea , gila cilaka tak cilaka , haishh panas hati pulak , so tergadaii ahh duett aku , tak kea sedihh tuh :'( dah tuh aku dah dapat tiket tunggu ahh ktm , lama gila dah tuh aku apa lagi berpose tahap maut ahh dengan diorang xD dah tuhh , ktm datang kitorang naik ahh , so perjalanan yang lembab tuh dengan tahap kesabaran yang tinggi kitorang pun sampai , HAHA dahtuh aku cari aliff haishh mana pulakk dia nih , sekali masuk tiket so perasaan ahh dia dekat tepi tepat masuk tiket , dah tuh aku cakap dengan dia jom , dah tuhh dia ikot ahh , so kitorang berpecahh ahh , aku , aliff , adik pergi sunway , adik aku imran , kimmy and abang pergi ahh subang avenue main wills and meet bakal adik ipar aku , HAHA dah tuhh aku naik ahh bas mini yang panas , memekak tuh ahh kitorang naik , kitorang pilihh yang belakang sekali , aku aliff adik , dah tuhh orang ramai dah berdiri aku suruh rapatkan sebab orang nak duduk , aliff dengan adik lagi duduk kankang lagi dibesarkan , memang batak ahh budak duaorang tuh , HAHA Dahh tuh , bas jalan ahh tak sampai bapa minit aliff bagi aku gula gula dia kata nak tak , aku pandang jea ahh , then aku rampas , then dia tarik , ak tarik balik , dia tarik lagi , ehhh dia nihh then aku lepass ahh then dia kataa , nahh lahhh , heeee tahu pun kasii , HAHA then dah makan tuh aku talk talk dengan dia sekali tuh tersembur , then dia kataa eee air liur tersembur , *bapakkk  malu weyh , HAHA xD * Thenn sampai sunway aku turun ahh dengan dia , sekali jejalan tuh tawaff ahh satu sunway , HAHA penatt gilaaa then dia kata jum ahh beli tiket , sekali tuh sampai tempat beli tiket beli ahh 3 tiket wayang " aku terima nikahnya " then tuh tiket masuk pukul 1.30 sekali tuhh ada lagi setengah ja , aku pergi ahh jalan dengan dia beli aiskrim mcd chocotopp :* sekali dia kata nak duduk , kitorang pun duduk ahh dekatt kerusi yang ada kat situ , aku makan aiskrim dia tengok , then aku kata nak kea , dia tak nak , pastuh nak , ershhh nak pulakk dia nihh , sekali dia makan aku tolakk ahh aiskrim nya , habis tak kene , bole pulak aku tengah makan dia tolak habis comottt , ahh tak bolehh jadi time dia makan aku tolakk ahh tak kena , apa lagi aku colet ahh nak letak kat uka sekali kene kat jam , lepastuh suruh aku lap , heyhh bie nihh , sekali lagi aku tolakk , sekali jatuh kat bawahh , aku tak perasan , sekali dia jeritt  , sayang tengokk nihh , sekali pandang aiskrim dah jatuh , aku gelakk ahh , HAHA padan muka sapa suruh buat tadi " what you give , you get back " HAHA xD dahh tuh story story ahh , sekali ada cleaner datang , nak mop , aku cakap ahh nii di buat *sambil tunjjuk kea arah dia xD * HAHA sekali dah pukul 1.30 kitorang pun masuk ahh wayang , dah tuh depan sekalii kerusi nber 3 gila keaa -,- mendongak ahh jawapnya , then story tuh bosan gilaa , apa lagi aku bercakap ahh jeaa dengan dia dalam wayang and bla bla ahh , HAHA sekali keluar pergi ahh tandas , then keluar tandas dia kata , sayang main tarik rambut bie habis rosakk , aku pun gelakk jea ahh , tuh jea yang mampu , HAHA xD sekali dia kata nak makan , lapar katanyaa , then pergi ahh mcd belii samurai dengan air sakura , how so sweet samurai and sakura :) then kitorang makan ahhh , sampai habis makan dia kata bie lapar lagi ahh , gilaa bapakk tak kenyang kea , HAHA Siap bole lapp lagi dekat seluar aku , heshhh lapp balik kat seluar dia , padan muka , HAHA xD then kitorang jalann ahh carik pape yang adaaa , sekali tuhh dia nak bawak bag aku , siap nak tengok dalam tuh , heshh mana bolehh , HAHA sekali tuh ak cakap ahh , tak nakk ahh , bie bawakk bag bie jugakkk :P then boleh buat muka merajuk sbab ak tak nak bagi bagg , heshhh memanja pulakk diaa , tumbuk tahu ahh , HAHA then penat bertawaff , aku ajak balikk , then sampai kat luar tuh aku kata nak balik naik bass , bye biee , bie balikk ah sendiri , then buat muka , HAHA lawakkk gila , muka kelam diaaa xD sekali tuhh naik ahh bass pergi ktm sunway , sampai sana imran , abang , kimmy dahh sampaii , ehh awall pilak orang tua nihh xD HAHA sekali dah beli tiket , ktm dia seberang sana , aku kat sini , sblum balik tuhh , aku story ahh dengan dia kejap , sekali tuh ktm dia  datang , prghh apa lagii jadi lah atlet takk berwawasan dekat ktm , HAHA xD lawakkk gilaaa , sampai dia masuk dalam ktm , so kerja lammbai melambai , byee biee :) tak sampai 5 minit , ktm aku datang then , aku balik ahhh , takkan nak tido kat situ , pulakk ann xD okayh dahh ahh , penat aku tulis berjela jela nihh xD








                                                                                                                SweetMemories :*

No comments:

Post a Comment