YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday 23 January 2012

Adam Lovato :)





             oukeyhh harinihh ken aku nak ceritaa pasal,,mamat yang kat atas nihh,,so camner,,kacak takk,,hahaha:D
nama diaa adam,,so now umur dia 18 tahun,,aku takk tahu laa pulak dia tinggal kat mana,,,,nanty aku tanyaa laa,,haha :D..if korang nak kenal nan diaa boleyhh jer,,bagy tahu aku,,nanty aku cakap nan dia,,err,,diaa baik tau,,huh siap nak jaga kau lagy,,korang ade??..so be jelous,,ahhahhaha,,humm,,diaa bukan pakwe aku lhaa,,diaa bestfriendsforever akuh,,humm,,:),,,

              Aku baru jhaa kenal diaa,,ape pon aku tahu diaa baikk,,diaa sukaa buad lawak ouhh,,nanty macammacam diaa merepekk,,if aku taa paham aku gelakk jee arhh,,ahhaha,,kejam kodd aku nihh,,diaa bukan tahu,,dia kate aku "lambat merajuk"..hahaha,,aku tahu diaa masihh belum kenal aku,,seorang budak degil yang sukaa kacau orang,,haha,,bak kate sayang aku eyzane "hati batu"..hati batu punn ade perasaan oukeyhh,,haha,,berbalik cerita tadii,,aku nak cakap aku sayang kau weyhh,,nanty mestii diaa tanyaa,,"sayang macam mana"..hahah,,ade kerr sayang lainlain,.,ken semua samaa:D..hahah,,oukeyhh weyhh dahh habiss dah  aku ceritaa pasal mamt nihh,,tak leyh panjangpanjang karang taa priversi,,hahaha:D




             



                   

No comments:

Post a Comment