YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 18 January 2012

Bilaa kau nak balikk !! :(

            Untungglhaa korang ade "BOYBAND"kennn,,setiaa pulakk,,aku,,manaa ade boybandd setiaa, semua hancur,,bencii kodd,,huiiss,,nak jugakk pakwa macam korang,,sweet jee ouhh,,humm :(,,jeless nihh ,,tamauu pujukk kaa,,:'(...akuu ade jugakk laa,,tapii,,diaa milik orang,,dulu yelahh diaa selalu carii,,aku,,tapii aku buadd tatau ,,sebab aku belumm sukaa,then lagy satu aku justt,,buadd diaa bilaa timee dia boring,,jhee,,kejamm kodd aku,,tapii dahh lelamaa,,aku,,macam sukaa pulakk kat diaa,,yelahh mana tak nyaa aryary tefon carikk aku,,gelakk sesama,ceritaa sesama,kutuk orang sesama,,,apeponn,,diaa selalu buadd aku gelakk,,aku rinduu kau weyhh,,datng laa balikk,,carikk aku lagy macam dulu tuhh,,
         
          Aku nak cakapp aku sukaa kau,,tapii aku malu,,hahah,,yelaahh mana takk nya..nanty orang cakap aku "perigi cari timbaa",, lhaa ken,,aku nak aku,,tapii tulahh,,aku nak kauu,,balikk laa lagy weyhh,,dahh lama koe taa text aku ernn,,sombongg nyaa kau,:(..kerr kau setiaa nan girlband kau,,untunglhaa diaa dapat boyband macam kau,,,,weyhh,,if kau nak tahu,,aku sayng kat kau weyhh,,kalau kau balik lagy,,mesty bestt kenn,,ade jugakk orang nakk gelakk kan aku,,ade jugakk yang nak kejutkan aku bangon pagy,,ade jugakk yang nak topapkan aku,,now kau tadee,,aku bosan gilaa weyhh,,dahh tade oarng nak tefon,,sunyii jee fon aku,,selalu tunggu textt kau,,yang datang,,hanyaa lhaa "hotlink",,:(..


                                               

                                                                                                                     Hope kau happy DEAR :)
                                                                                                             

No comments:

Post a Comment