YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 27 January 2012

Lepak time with my lolipop comeyy,,and my coklat sweety :D

                                          ATIQAH AMAR,,my lolipop sayng,,haha,,apepon best
                                                                tadii ngekk,,hahahah :D

                                        Nazatul azuwa,,MY COKLAT SWEETY sayang,,hahha,,,
                                               gelakk jhaa,,thankss belanjaa ayakk tebu nohh ^^V


             

                       Yeahh,,tiga sahabat baikk,,haha apepown TWIN'S ,,sayang korang weyh,,haha,,harinihh aku mau ceritaa sweet sikid,bhaha,,time pukol 4.30 yeahh,,tengahh bosan ouhh,,aku text atiqah kate mau ride atiqah rep oukeyh jhaa,,then aku bosan gilaa,,aku pon naik  fixie arr pegy kat jalan raya,,aishh,,nampak pulakk budak gelakgelak ,,aku fikir sapa,,lhaa hai,,jiran negara sebelah rupanya,,haha,,memey arr,,teruss lepakk,,then  aku nan diaa pegy arr,,jalanjalan,,kat belakag,,aiss tengah penad,,nampak pulokk orang jual air tebu..uishh,,terus beli,,haha,,,then dah pukol 5.30 tuhh,,jiran sebelah negara aku nih,,pegy amekk adikk diaa,,aku pon ape agy,,balik arr,,onlinee,,..

                        Tetibaa dapt text dari atiqah,,kate dah kat depan umohh aku cepatcepat offline arr,,then aku pinjam fixie adik aku pegy jalan,time perjalan tuhh,,aku tarik tangan wawa,,sebab nak laju,,maklumlahh dia naik basikal moto ken,,,nampak plak bangla busuk kat tepi jalan,,aishh,,senyunsenyum pahal,,nak aku bagyy makan BIAWAK khaa,,sengall punyaa banglaa,,then nak pegy , kat taman apee tahh,,haha,,kat situ ade pulokk budakk gedikk aiss,,bole pulokk kate camnihh "HAI.,,NAK TAYANG FIXIE KER",,sakai kerr bila pulok aku tayang,,takk segan kerr?? buduhh,,shitt punyaa gedikk,,sakai tahu,,werkk :P,,,,aku pon berenti kat taman tuhh,,aii bosan ,,panas pulokk,,aku pon nan atiqah pegy arr,,pinjam basikal moto wawa,,then pusing arr,banglaa semua pandang,,pelikk kerr,,kitorang press basikal??= =",,ahha,,batakk erkk,,haha,,pahtuhh nak pusing tuhh,,ade kereta mana tahh,,terpaksaa kitorang terus,,ttibe ade budak darii mana tah lepak nan mak diaa then jerit "MAK,ITU BASIKAL MOTO",,haha,,batakk,,betoll,,aku nan atiqah dah gelakgelak ..:D

                        Hahaha,,sampai kat taman tuhh,,aku nan atiqah lepak jap,,then blaa sebab mau balik awal ken,,ttiba ade pulok budak nih,,pegy follow,,sengall betull,,aku panggil lembu sengehsengeh,,memang lembu  lerhh tuew,,ahhaha,,dah sampai kat jalan depan rumah syawal,,ade pulok kereta,,budakk bujang,,aishh,,pegy follow macam nak langgar,,pahtuh himpithimpit,,aku jerit lorhh "WOII,,BODOH KHA"  ttiba,kerete tuh berentii,,aiss dah takodd dah,,siap nak turun ,,perghh,,nak makn biawakk lhaa tuh,,ahhaha :D,..dah sampai  kat selekoh tuh jalan arr,,budak futsal pon kuarr,,so kitorang jalan sama ar,,nak balikk,,sampai tuhh lepak time kat umah aku,,haha,,ttibe nampak orang naik basikall,,haha,,ape agy,,kutuk arr,,nih negara jiran yang mulakan,haha,,kitorang pon,,a'ah je lhaa kan,,hahah,,tapi apepown memey seronokk arr lepak tadii,,asyik gelakgelak jhaa,,kepada nenek rom,,thanks dahh kasi borrowborrow basikal moto ,,dahh habis beteri baru pulangkan,,haha,,



                                                                                      LEPAK TIME YANG SERONOK ^^V

No comments:

Post a Comment